13:19
סטריפטיז

סטריפטיז מתייחס לפעולת הסרת הבגדים באופן מפתה. המונח עשוי להתייחס גם לביצוע פעולות כאלה.

המעשה מבוצע לעתים קרובות במועדוני חשפנות כריקוד אירוטי, ולעיתים כולל עירום מלא.

סטריפטיז הפך לפופולרי באמריקה בתקופת השפל הגדול, כאשר נשים היו משתמשות בו כאמצעי להרוויח כסף בזמן שהייתה לה מעט עבודה אחרת או ללא עבודה אחרת. זה היה פופולרי גם בקרב גברים שבאו לצפות, שהיו מוציאים יותר כסף על משקאות וטיפים עבור המבצע.

סטריפטיז הוא סוג של בידור למבוגרים שבו המבצע מתפשט בהדרגה תוך כדי ריקוד. המילה "סטריפטיז" תועדה לראשונה באנגלית בשנת 1929, אך הנוהג ישן הרבה יותר.

החשפנות כרוכה בדרך כלל באישה מורידה את בגדיה עד לבגדים תחתונים עירומים, בעודה עומדת או יושבת על במה ועוברת לצלם מוזיקה. הריקוד מבוצע בדרך כלל למוזיקה בקצב איטי ובקצב חושני.

ההופעה יכולה להיעשות על ידי אישה אחת, או על ידי שתי נשים יחד; שניהם מכונים "סטריפטאזות". חשפנית גברית עשויה גם לבצע פעולה מקבילה המכונה "קולפן". https://tessa-murphy.com/regions/Discreet-apartments-in-the-north.php

סטריפטיז הוא סוג של בידור למבוגרים שבו המבצע מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה, תוך כדי ריקוד או סוג של תנועה סוגסטיבית.

המילה "סטריפטיז" תועדה לראשונה באנגלית בשנת 1938. פירוש הפועל "לחשוף" פירושו לבצע סטריפטיז.

סטריפטיז הוא סוג של בידור אירוטי שבו אישה מסירה את בגדיה תוך כדי ריקוד, בין אם לצלילי מוזיקה או כחלק ממעשה. מילון המורשת האמריקאי מגדיר זאת כ"הופעה של אישה, שלובשת בדרך כלל רק תחתונים, אשר מסירה בהדרגה את בגדיה תוך כדי ריקוד כדי להעניק לקהל נוף מרגש".

המילה "סטריפטיז" היא ממקור צרפתי. המילה "להקניט" היא מהפועל האנגלי הישן "teosen", שפירושו להתפרק או למשוך. המילה "סטריפ" היא מהפועל האנגלי הישן "strap", שפירושו להסיר בגדים, והשתמשו בה בהקשר של סטריפטיז בתחילת שנות ה-30.

חשפנות כרוכה בדרך כלל באישה שמסירת בגדים, באופן חלקי או מלא, בצורה איטית וחושנית. גרסאות אמריקאיות מודרניות הפכו פופולריות גם בקרב גברים, שלעיתים נחשבים כ"חשפניות".

ההופעה עשויה להיעשות על הבמה, כחלק ממופע חשפנות המלווה בדרך כלל בבידור מוזיקלי או כאקט אקזיציוניסטי שניתן ליהנות ממנו באופן פרטי יותר דרך חלונות או מראות עם אנשים אחרים שצופים (או משתתפים).

סטריפטיז היא אמנות פרפורמנס שבה המבצע מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה, בדרך כלל תוך שהוא מציג פיתוי כמו רעד או הקפצה של השדיים.

הפשטת הבגדים מהגוף היא אקט לעוררות מינית ויכולה להיות סוג של בידור אירוטי. המונח תועד לראשונה באנגלית בשנת 1929.

מאמינים שייתכן שהמילה "סטריפטיז" הגיעה מהשפה הצרפתית, שמשמעותה "להפשיט", מה שיהיה הגיוני בהתחשב בעובדה שמדובר באמנות מיצג הקשורה להפשטה.

Просмотров: 59 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar