13:20
סקס אחורי לא יגרום חרטות: Lifehaki עבור גבירותיי

במקום שאתה רוצה לנסות את זה סוג של קרבה, המדריך של היום על סקס האחורי - בשבילך. בהתחלה, עצם הרעיון של המין האחורי יכול להיות קצת מפחיד. אבל כאן, בדרך כלל, הראשי - הכנה הכנת. העצה הבאה תותר לקבל התענוגות מקסימלית של מין posteriprecious.

התוכן של המאמר

1 לשכוח דעות קדומות 2 התכונן לזה ומנטלי, ו פיזית 3 חוזרים על צעצועים 4 פרלוד לא נקודה 5 לא רק לשכוח ליטוף אחרים 6 שמירה על קשר

לשכוח לדעות קדומות

סקס אחורי, לשים את זה בעדינות, יש מוניטין רע מכמה סיבות. לכוון את העובדה כי הראשי, בסופו של דבר, הוא ישירות הגברת מתוארת בגלילים פורנוגרפיים - דומיננטית מוקדשת ונושאת דומיננטית. מה, כמובן, זה לוקח משם את הפמיניסטיות, קצת בלבול פורנו ומציאות.

בישראל אין מקום קדומים, בעוד מדובר בכיבוש בשירות ליווי. גברים מקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים כי, בתורו, Esquitenant רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש סימן של.

אבל למעשה, הכל לא דרמטי, כמו מתנגדים לשקול את המתנגדים של סקס אחורי.

במציאות, כמעט כל הנשים, סוג זה של קרבה דומה מאוד - רק כיצד להתבטא, אף אחד לא הודה בכך. אז, בסופו של דבר, ראוי להזכיר לוחמים ו Borchikham על זכויותיהם של הגברות, כי אין עוד עמדה פמיניסטית מאשר זנל כדי לקבל מקסימום של הנאה ממין.

חַד צְדָדִי יחסי מין ציבוריים עולמיים הובילו להופעתם של אלה דעות קדומות שאינן משום בשום אופן, בסופו של דבר, יהיו צרפו. יש לציין כי למעשה, הגברת אין צורך לקחת עמדה שמנתית לחלוטין במהלך סקס אחורי. כמעט בכל השותף, באופן כללי, ממשיך לשלוט במצב יחד עם גברים.

לחפש מידע על נשים אשר, לשמח מין אחורי - זה ישתנה לשנות העולם שלך קרבה.

להתכונן זה נפשית, ו ברמה הפיזית

להרגיש בעצמך יותר נוח, לאסוף על סקס אחורי כמו מידע רב ככל האפשר. למד על שיטות הרפיה, השתמש סיכה, כללי בטיחות, עמדות בסיסיות. לכוון את תשומת הלב כי במקורות נאותים נראה שיש לי תשומת לב להלן היבטים: כמות מספקת של סיכה, חלונית unhurried ושימוש קונדומים. במקום זאת לא כך, פלט מקור נוסף של מידע.

עקרונות נוספים ואיך נדבר תמיד, אימון גופני. לעשות הכל כדי להרגיש מאוד נוח - לדוגמה, זה לעתים קרובות הכרחי עבור חוקן נקי זה.

רגיל רגע - דיון בפרטים עם השותף שלך. סקס פארוטי מרמז על אמון מלא, אז שתף את כל המידע שאתה מוצא עם איך אנחנו רגילים לקרוא, איכר. באופן ספציפי, דגש מיוחד צריך לעשות על הצורך גדול מספר חומר סיכה וקצב איטי של חדירה.

תרגול על צעצועים 3

כמעט כל גבירותי שלא ניסו אנאלי, סקסולוגים ממליצים להתחיל עם צעצועים. אתה יכול לחקור את היכולות של הגוף שלך עם פקקי תנועה מיוחדים או חרוזים. חפצים כאלה הם גם ללא תחרות בדיקות שיתוף עם פורנר.

ללא פרלוד 4

זה בלתי אפשרי פשוט אז סוף סוף לקחת, ולעשות, KOK הוא ראש, סקס אחורי. כן, כן, ב פורנדורוליקו זה קורה רק ורק. אבל זה לא אומר כי במציאות אתה יכול לצאת אותו דבר בלי הכשרה מתאימה.

הראשי הראשי המטרה צריכה להיות להשיג עוררות מסיבית. אתה יכול סוף סוף להתחיל עם כמה מאיתנו מתייעצים, הדדי ללטף, אוננות או כל צורות סקס אחרות.

בישראל, אין אזור דעות קדומות אם ההצעה תבוא לעבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מודעים לכך כיום ההסלמה פשוט רואה את הלקוח באירוע, מספק ראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור של מעמד ציבורי.

זה יהיה רע אם לא שמים לב מה אתה מתוח או לחשוב על דברים posatrononia, ואז כדי להעביר את החוויה הזאת יהיה אפילו יותר קשה. ההתרגשות הסקסית תאפשר לך לשחרר מתח ולקבל יותר הנאה.

בְּמַהֲלָך פרלודס יכול להיות גם עוסקת בשיטות אחרות מטרה אחורית. בהחלט, ראוי להזכיר כי למשל, כגון יישום פקקי תנועה אחוריים או אנדילוס - גירוי של המעבר האחורי מ שימוש בשפה.

אל תשכח ליטוף אחרים 5

מתמקדת על הסקס האחורי, אין זה הכרחי כביכול כדי לשלול את חלקי הקשב אחרים של הגוף. ב תלוי כמה הם באים לידי ביטוי על ידי שותף המיקום שלך יכול לעורר את הדגדגן או פטמות.

במהלך האינטימיות, בואו נראה עליו רגשות משלמים ועל השותף, בסופו של דבר, להזיזים לאט יותר או מהר יותר. על ידי סיום הלימודים לתת חיבור סחיר - ספר לנו על מה שאהבת, אבל מה לא, ומה שווה גם לשפר בפעם הבאה. סקס פארוטי אולי כדי לדבר איתך עם תוספת טובה לתפריט מיני. אולי ב -1 מאז הוא לא אוהב במיוחד. זֶה המיקום סוף סוף שומר תחת שליטה בזווית ועומק החדירה.

לשמור על קשר 6

תִקשׁוֹרֶת הכרחי לאורך כל התהליך. כמובן, כולנו יודעים היטב מה לפני תחילת אנאלי, לדבר עם השותף על הרגשות שלך.יש דעות קדומות נפוצות, כי סוג זה של אינטימיות יכול להיות מעורב רק על הברכיים. אבל אז כדי לדבר יש מספר עצום ועמדות אחרות, נוחות יותר. חלקם נוחים עוד יותר למתחילים - כולל את המיקום של "האישה מלמעלה" כאשר השותף "יושב" לחבר גבר.

אבל כמעט כל הזמן לקבל יותר קלוריה סקסי רגשות ישירות מסוג זה של קרבה. https://empress-escort.com/

Просмотров: 4340 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar