03:58
מהו עיסוי אירוטי

עיסוי ארוטי הוא מגע מיני אינטימי ומעורר בגוף. זה יכול לשמש כדי להקל על מתח, תסכול מיני ושעמום.

העיסוי הארוטי מקורו בסין העתיקה ועדיין פועל שם כיום כאחד הטיפולים הנפוצים ביותר במדינה. הוא הולך ונהיה פופולרי יותר בימינו מכיוון שהוא יעיל לשיכוך כאבים, שיפור זרימת הדם ומספק אפקט אנטי אייג'ינג.

אנשים רבים מרוב בושה לא מוצאים את האומץ לבקר במרכז העיר או בבורנדלו, אבל אנשים אלה מסוגלים להיכנס לסלון שמפרסם את שירותיהם בצורה דיסקרטית כדי שיוכלו למצוא שקט נפשי בפנים ללא דאגה, בעוד מפגש עם אחרים עשוי להצביע, לצחוק, להקניט או לבייש אותם לאורך כל היציאה שלהם מהדלת.

עיסוי אירוטי הוא סוג של טיפול עיסוי המשלב מגע אירוטי עם שיטות אחרות יותר קונבנציונליות.

צורה זו של טיפול בעיסוי מתורגלת לרוב על ידי מעססי ספא מקצועיים תוך מתן שירותים המתמקדים בחושניות, גירוי ועוררות מינית.

עיסוי אירוטי מקורו בתחילת המאה ה-20 ככלי לקידום כושר גופני או למניעת הצטברות של מתח מיני או פסיכולוגי, אך הוא התפתח למשהו שונה בהרבה מהיום.

עיסוי ארוטי נקרא לעתים קרובות "סוף טוב" מכיוון שהוא נוטה להיות מספק מינית, אך העיסוי עצמו נעשה בדרך כלל כחלק מטיפול לכל הגוף שמטרתו להעניק ללקוחות הרגשה כללית יותר - פיזית טובה יותר, כמו גם נפשית ורגשית. שירותי ליווי בלוד

היתרונות של עיסוי ארוטי הם רבים. דבר אחד, זה כיף. דבר נוסף, לקוחות שביקרו אמרו שהעיסויים גורמים להם להרגיש בטוחים יותר מכף רגל ועד ראש.

המילה "אירוטי" מגיעה מהשפה היוונית, כלומר אהבה או תשוקה. מהו עיסוי ארוטי? עיסוי ארוטי יכול להיות בדרך כלל סוג של חושני, מכיוון שהוא עשוי לכלול תשומת לב מינית בכל הגוף וגם לא.

בדרך כלל, ישנן שתי גישות למתן עיסויים: גישה עקיפה או גישה ישירה. הצורה הפופולרית ביותר של עיסוי אירוטי עקיף היא עיסוי בסגנון שוודי. גישה ישירה הנקראת גם התערבותית, מתמקדת באזורים מסוימים בצורה מעשית יותר כמו הפעלת לחץ עמוק על רקמות השריר. שירותי ליווי בבת ים

חלקם עשויים לראות בקבלת עיסוי ארוטי מפתה לא נוח, פוגע ומוזר, כי זה חורג ממה שייקבע כראוי עם מישהו שדואג לבריאותו של אדם אחר בסופו של יום, זה לא להעניק קצת הנאה למקבל של כמה. דקות

הדבר האחרון שיש לקחת בחשבון הוא שעיסוי ארוטי הוא לא רק חלקי גוף וגירוי. ד"ר ראג' סנט פילאי, מחבר הספר עיסוי ראש מזרחי, מתאר מהו עיסוי ארוטי כ"אופן ריפוי, טיפולי וטיפול חושני ביותר הכולל מגע פיזי מכף רגל ועד ראש". הנקודה שהוא מעלה כשהוא מתייחס למגע מכף רגל עד ראש במקרה זה לא נשארת רק לכסות ולהחזיק את כל הגוף.

Просмотров: 84 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar