00:59
מה זה סטריפטיז

סטריפטיז הוא סוג של הופעה שבה אישה או גבר מורידים את בגדיהם.

סטריפטיז נעשה בדרך כלל למוזיקה ויכול לכלול ריקוד. זה יכול להיות מופע סולו או חלק ממנו, כמו למשל במקרה של אמני קרקס מסוימים.

סטריפטיז הוא סוג של ריקוד אירוטי שבו המבצע מסיר בגדים למוזיקה. מי שמבצע את החשפנות הוא לרוב אישה, אבל יכול להיות גבר.

סטריפטיז היה ידוע במקור בשם "מופע הצצה". הסיבה לכך היא שזו הייתה הופעה אקסהיביציוניסטית לגברים בבתי קולנוע מעורפלים, והקהל יכול היה לראות מבעד לווילון או מסך את הנשים שהתפשטו על הבמה.

המילה "סטריפטיז" נגזרת מהמילים "רצועה" ו"להקניט".

רצועה מגיעה מהמילה האנגלית הישנה strype שמשמעותה למשוך או לחטוף, ואילו הקנטה מגיעה ממילה באנגלית עתיקה שמשמעותה למשוך או להאריך בדרגות איטיות. צורת הפועל של רצועה היא רצועה, מה שמרמז שתחושת הקנטה הזו נוצרה באנלוגיה ל"רצועה".

סטריפטיז הוא ריקוד שבו המופיעה מסירה בהדרגה את בגדיה לצלילי מוזיקה, מתחילה במשהו מושך ועובדת עד לתחפושת חושפנית יותר.

סטריפטיז זכה לפופולריות בארצות הברית בתקופת הג'אז בשנות ה-20 כחלק מתיאטרון וודוויל. זה ידוע גם בשם "אמנות הארוטיקה".

בתקופות עכשוויות, מועדוני חשפנות נתפסים לעתים קרובות בצורה שלילית. במדינות מסוימות, כמו הודו, זה עשוי להיות בלתי חוקי או טאבו עבור נשים לבצע חשפנות.

סטריפטיז הוא סוג של ריקוד אירוטי שבו המבצע מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה. המילה "סטריפטיז" הוטבעה בשנות ה-30 של המאה ה-20, כאשר רקדני בורלסק אמריקאים היו מתפשטים למחרוזת ג'י ומבצעים "קנטת רצועה איטית" למוזיקה.

ניתן לבצע סטריפטיז בעמידה, בישיבה או בשכיבה על במה, בהתאם לסגנון הביצוע. ההופעה מסתיימת לרוב בחשפנות איטי עד שכל הבגדים של המופיע הוסרו.

סטריפטיז הוא סוג של בידור אירוטי שבו פרפורמרית מתפשטת בהדרגה. זה גם סוג של ריקוד, המבוצע בדרך כלל על ידי אישה או ילדה לצלילי מוזיקה, וכולל הסרה הדרגתית של בגדים. https://israelnightclub.com/apartments/עיסוי-אירוטי-בירושלים/

סטריפטיז הוא סוג של הופעה שבה המבצע מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה וריקוד.

סטריפטיז הייתה במקור מילה אמריקאית לאישה שמבצעת מופע כזה, אבל היא התפשטה למדינות אחרות דוברות אנגלית וכיום היא משמשת כמילה נרדפת לפעולת הסטריפינג.

סטריפטיז הוא סוג של ריקוד אירוטי שבו המבצעת מסירה לאט בגדים למוזיקה, בדרך כלל תוך שמירה על קשר עין עם הקהל שלה.

המונח "סטריפטיז" נטבע בשנות ה-30 כדרך לתאר סוג זה של ביצועים. לא ברור מאיפה באה המילה, אבל ייתכן שמקורה במילה צרפתית מוקדמת יותר שמשמעותה "להפשיט".

סטריפטיז שנוי במחלוקת מאז סוף המאה ה-19, אז נאסר על נשים ללבוש פחות משלושה פריטי לבוש בפומבי.

סטריפטיז הוא סוג של הופעה שבה אישה מסירה בהדרגה את בגדיה כדי לרגש מינית את הקהל שלה.

הסטריפטיז הומצא על ידי הרקדנית, הזמרת והשחקנית הצרפתייה מוד אלן. היא הפכה את הריקוד לפופולרי בשנות ה-20 עם הופעותיה ב-Folis Bergère בפריז.

המונח "חשפנות" תועד לראשונה בשנת 1938 כאשר הוא שימש לתיאור מעשה במועדון חשפנות.

Просмотров: 71 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar