12:08
מה העבודה לבנות בתחום הפנאי

אם אתם מחפשים עבודה בתשלום מאוד, בהחלט נתקל מודעות מקוונות עם משרות פנויות בארגון פנאי זכר. אבל לא חושב שאתה צריך לספק שירותי מין אם אתה עונה כזה הודעה. ולמרות לעתים קרובות להצעות לעבוד בארגון זמן פנוי, יש סרסור, זה עדיין באמת למצוא אפשרויות וללא סקס. במקביל, רמת ההכנסה תהיה כל כך גבוהה, כי אתה יכול להרשות לעצמך את החיים מותרות. היום נדבר, מה צובר שיטות מוצעים לבנות בזמן הפנאי ללא שירותים מיניים.

מעסה

לאחר מסודרים בסלון, אתה יכול להרוויח הגון. Massai קבל 30-50,000 עבור Shift בתוספת טיפים על ידי מרוצה לקוחות. בנות בין 18 ל -40 שנים מתקבלות לעבודה, ללא ניסיון וחינוך.

לפני שתתחיל להתגבר על הקורס, אנו mastare טכניקות עיסוי שונים מן הרפיה קלאסית כדי שיטות מזרח אקזוטיות. בסלונים, המשך עם לקוחות אסור, אז אתה לא יכול לדאוג כי הצעות גסות יתקבלו. יתר על כן, הגנה מתבוננת בבירור על ידי עמידה בכללים שהוקמו במוסד.

מְאָרַחַת

עבודה זו כוללת את הארגון של אורח הרפיה טובה בדיסקו. כדי לקבל חופשה מארחת, אתה צריך למלא את השאלון באתר של כמה מועדוני עילית, המפרט את פרטי הקשר ו לצרף תמונה. אם אתה מתקרב לפרמטרים, המנהל יתקשר אליך בחזרה ומספר למיקומם מפרטים.

בתפקיד שלך הם יהיו מפגש של אורחים, תומכים בהם ליד שולחן, מארגן בידור. לפקח על המבקרים להיות מרוצה, המלצרים מתמודדים איתם בזמן. והם חייבים גם לבדוק את צוות השירות.

עבודה מארחת, גם אם לא הפשוטה ביותר אבל מעניינת. אתה צריך לפגוש אנשים שונים, לתקשר עם סלבריטאים, תודה לך תתחיל היכרות חשובה לקריירה נוספת.

נערות משיקיות אטרקטיביות שיכולות לתקשר עם זרים מתקבלים כמארחת. הכנסה במועדונים מטרופולינים היא תזוזה של 20-50 אלף. מבקרים לעיתים קרובות להשאיר עצות נדיבות אם ערב נעים.

צְרִיכָה

זוהי עבודה אחרת במועדון ובר, מה שמוביל להכנסה יציבה גבוהה. אתה גם צריך לחגוג את האורחים, לבדר את החברה. אבל האחריות העיקרית היא לקדם בחורים לשתות. את אלכוהול יקר יותר לקנות, יותר הרווח שלך יהיה.

תגיד לי "לא"... Webcam עבודה M...

אמנם זה חתיכת עבודה, תקבל הכנסה מצוינת. עבור הערב אתה יכול להרוויח 20-40,000 רובל. ואתה מקבל קוקטיילים רבים מהמבקרים. משוב על מקום פנוי צרכנים נערות אשר אוהבות לבלות יחד, לדעת איך לשכנע גברים, לדעת את הסודות של תקשורת נכונה. אז זה יהיה אפשרי כל הזמן להרוויח ויש לי רווח טוב. יתרון נוסף של פנוי זה - תבחר תוכנית עבודה.

סטריפטר

אהוב ריקוד, אני לא ביישן להפגין את היופי של הגוף שלהם, אתה יכול לנסות להתפשט. סוג זה של הכנסה מתאים לבנות ללא דלקים עם פלסטיק טוב. הכנה ראשונית היא אופציונלית. אוקיי ילמד כל מה שצריך לביצועים על הסצנה. במשך הערב תוכלו להרוויח מ 100,000 תה טוב יותר, אם אתה יכול ליצור מבקרים של מועדון רצועה.

תבנית אינטרנט

אם אתה רוצה להסיר את מצלמת הווידאו, לאחר מכן תוכל ליהנות מתבנית WebCam עבודה. אפשרות זו מתאימה לבנות שאינן רצויות לעבור לעיר אחרת להתחיל להרוויח. אם יש לך מצלמת אינטרנט וגישה לאינטרנט, אתה יכול לתקשר עם ילדים ברחבי העולם ולקבל כסף עבור זה.

ראשית עליך להירשם בצ'אט אינטרנט בינלאומי ולהגדיר את הפרופיל שלך. מן המהדורה הראשונה, אתה יכול לקבל הכנסה טובה אם אתה יכול למשוך את תשומת הלב שלך. זה יחייב את הפמליה המתאימה, שמלה יוצאת דופן ויצירתיות. גברים שבוחרים אותך לשיחת שיחה פרטית לכל רגע של תקשורת. במשך הערב, אפילו מודלים באינטרנט של הטירונים יכול להרוויח 500 $. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

דגם חילוף

המשימה העיקרית של Esc חנויות כדי להפוך אדם ראוי ללוות בכל מקום שהוא הולך. זה יכול להיות פגישה עסקית, מצגת, תערוכה, תאגיד. אבל אפילו מודלים ליווי ללוות לקוחות למנוחה. השירותים שלך יכולים להזמין גבר לטיול בחגים משותף, טיול למסעדה, מסיבה או מועדון. אתה צריך לא רק נראה פנטסטי, אלא גם כדי להיות מסוגל לבדר את הלקוח, כך שאתה נהנה ולא מופרע.

אל תחשוב כי Escales הם השם הנוכחי של זונות. המשימה שלך לא תהיה שירותים מיניים. רווחים חילוף- הדגמים עבור כל שחרור עם לקוח עשיר הם 50-80,000, אם אתה עובד דרך הסוכנות. אבל לשקול את המתווך ייקח את האחוז. אם אתה הופך להיות ביטוי עצמאי, זה יקבע את העלות של שירותי חילוף וכמות יכול להיות גבוה משמעותית כאשר אתה קונה הפופולריות.

כללי בטיחות לבנות מחפש עבודה בזמנך הפנוי

אמנם יש הרבה אפשרויות בתשלום מאוד להרוויח וללא סקס, אתה צריך להיות זהיר לבחור מעסיק כדי לא להיכנס למלכודת. אחרת, במקום שהנחושת הבטיחה, מודל או מארחת יכול להיות מופעל. כמובן, אף אחד לא יאלץ אותך. אבל אם אתה מוצא את עצמך בארץ אחרת או בעיר של מישהו אחר ברוסיה, אחד ללא אמצעים של מזון, ואתה צריך לעבד כרטיס לשכור דירה כי המעסיק חיפש אותך, אז לא יהיה מקום שבו לתת.

חשוב כראוי לבחור מתווך כאשר אתה רוצה לעבוד בזמנך הפנוי או במלאי. ישנם הרמאים רבים בעסק הזה. לעקוב אחר מידע על מסע פרסום באינטרנט, לקבל המלצות מ esquitrers אשר בוטחים.

אל תגיב לצופים ברשתות חברתיות המבטיחות מיליוני הכנסה, אם אתה מסכים לעבוד עליהם. כדי לקבל מיליונים, אתה צריך להיות שריטה מפורסמת. לא כל הבנות הם הגיעו, אפילו להיות מודלים מנוסים. ובחודשים הראשונים לא תוכל להרוויח סכום דומה.

להיות קשוב עם הפצת מידע אישי, אשר הונאות יכול לנצל את הסחיטה. סגור את דף הרשת החברתית, די נפרד כתובת דוא"ל ומספר טלפון. בוא עם עצמי שם בדוי ואף אחד לא קוראים שם אמיתי, אפילו לקוחות קבועים. זה יגן עליך מפני סחיטה אפשרית כאשר אתה הופך פופולרי יותר.

Просмотров: 159 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar