17:06
למה סקס לאחר מריבה על כל כך הרבה בהירים? מה צריך להימנע?

הם יכולים לריב עם שעונים, ימים, שבועות, אבל זה שווה אישה להתחיל להשפיל אדם, הוא עובר את קצה של טוב וחיבה. מה שאתה צריך יותר זוגות, ברוב - עינויים? לא ממש, זה כבר מזמן הוכח כי יחסים כאלה לא רק לחזק את הנישואין, אלא גם לעזור להתמודד עם חוויות רוחניות ולב. זה נוגע לה.

התוכן של המאמר

1 תועלת עבור שני או סקס אמיתי? 2 לא מובן כי למה הוא? 3 לא ניתן לעשות לאחר מריבה 4 כמה אזהרות

הוא מין אחרי מריבה עוזרת להקים, כי הסצינה מתגלה, שם הכל תלוי באדם שתפקידו כבר נפגע. לכן, זוהי דרך טובה להתנצל בפני הבחור. לפעמים התהליך הולך כל הגבולות, לפעמים - לא משפיע על כל, משאיר הכל כפי שהוא במקומותיו. למרבה הצער, הנוער רואה מין סוג של תרופות מכל מחלות והצלה משיחות נפשיות.

תועלת עבור שני או סקס אמיתי?אני

באופן מיוחד, נשים מעדיפות מתנצל לב ו "באיכות גבוהה" זמן, בזמן גברים יעדיפו לקבל "מחווה טובה" - רצוי מינית אופי.

במחקר שנקרא "הבדלים מיניים בהתנהגות פיוס לאחר רומנטי סכסוך, "פורסם במגזין המדע הפסיכולוגי אבולוציוני, היו הדרכים הטובות ביותר לפתרון הסכסוך בין השותפים נחשבים.

משתתפים זכר ונקבה ביקשו למלא שאלון שבו הוצעו להם בחר פעולות ספציפיות החלות בצמד שלהם לפיוס. חוקרים מצאו כי גברים מעדיפים שיטות מיניות - אלה שלהם מעוניינים יותר בעקרון שימור המרחק. נשים מועדף התנצלויות מילוליות וכמה שעות בילה זמן.

יכול להיעשות המסקנה כי הקרבה נחוצה עבור אדם השולט יותר "האובייקט הזר שלי". ברגע שהנערה נבדלת, השותף כבר מהבהב ראש סימפטום חינם, ומעמדו של רווק עם אהבה - גורם שלילי, להרוס את הכל בדרכם.

לפי פסיכולוג וייד אלטה, "נשים יכולות לשקול את מעשה הזכר שלהם, מתנצל, טקטיקות פיוס יעיל. זה נחשב אלטרואיסטי. אנשי התנצלות יכולים להפנות את העלות קונפליקט רומנטי לעצמו, לא שותף, ולהפגין היכולת לספק תמיכה רגשית, לשאת הוצאות אישיות עבור שותף ".

אֵיך מובן כי למה הוא?2

פסיכיאטרים איגוד חם סבור כי יש צורך לפתח אסטרטגיה שתעזור תשנה הנאה ממין, גם אם אני לא רוצה והוא אשם מאשר לא לא מקבל כלום:

תן את הכעס יתעורר - עבור רבים ויכוח, - פרלוד מילולי; הם נרגשים מינית בדיון. זֶה לא מפתיע. גאות אדרנלין מלווה כעס רך גורם לתגובה במוח, הדומה להתרגשות מינית. להשתמש בזה את הרצון לאינטרסים שלהם, לא לבטא מילים חדות והאשמות להפוך קרב בעימות גדול. לא להיות אכזרי זה לזה חבר. במקום זאת, להרגיש הזדמנויות ארוטיות באנרגיה, פועם דרך הגוף "הרע". אדרנלין שאיבה כמו הורמונים סקס. ביטויים "השד שלך מתנפח כאשר אתה כועס" - אסטרטגיה גברים. הם כבר יודעים מה קורה בסופו של דבר. זה נשמע ככה בדרך חדשה, נראה, הם נשבעים - נשבע, וכאן הצהרה כזו. קורה אחרת. צחוק פשוט - פריקה, כאשר בן זוג הוא מעורב ומרוצה אחרת, השני לא מאופק. אוֹתָם כבר לא רע, ריב לוקח צבע צללית בהיר. קח פסק זמן - רבים נשים כועסות צריך הפסקה לאחר קרב. זה 15 או 30 דקות עבור הליכה, ספורט או אמבטיה חמה. חזור על כל הפעולות לשחזר את האדם, לאחר מכן במצב מאוזן לחזור למציאות.

יש הטוענים כי הכעס מתבטא בהעדר מין.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. לעתים קרובות מאוד, הקונים הם צעירים משגשגים המבקשים להסתכל על החג, הליכה תחת יד עם אישה בהירה. הכנסה זו מספיקה כדי לספק באופן מלא באופן מלא ומלא.
נערות ליווי באילת

זוגות לעתים נדירות לשים לב זה לזה לעתים קרובות יותר מריב. ולקבל אינטימיות הם יכולים רק דרך כעס בלי לראות דרך אחרת. זה נטען על ידי פליטה של ​​דופמין, oxytocin, endorphine. רק כדי ללכת לישון - לא קונוס שלהם.

חלקם לא מבינים שאחד יכול ורוצה לעשות בלי דופמין, פשוט לא לריב. זה אהוב קשה להבין, ואלה גברים שבאמת רוצים ליצור תנאים "גימור" של הקורבן. הם דורשים עצמית, הם דורשים מתנצל, אבל לא רואים כי אישה במריבה תימצא, במיטה כתוש, ואחרי - מושפל. גם להתנצל. אין עוד פיוס, אלא מאניה בנאלית של גדולתו.

מה אתה לא יכול לעשות אחרי רבים

אם מישהו אני לא אוהב סקס אחרי צמרמורת בין בני זוג, אתה יכול להשאיר אותו מאוחר יותר. זה לא טאבו שבו אי אפשר לטפס, במובן, שותף. יש כמה כללים, מה באמת לא צריך להיות אחרי מריבה (ומין אם אירעה). אבק I כעס כל כך מיד לא יכול לעבור, אז בשלב של פיוס עדיף להימנע דוֹמֶה:

אל תחליף "כתף קרה. אם אתה צריך מקום אחרי הקרב, זה נורמלי לחלוטין. אחד מ הטעויות הגדולות ביותר שאנשים עושים לאחר הריב - מעודד. רחל א. סוסמן, פסיכותרפיסט מורשה ומומחה על מערכות יחסים ניו יורק קובע: "אם אתה מבטל שותף או להתעלם, הוא תחשוב שהם נענשים. הם יחזקו חזק יותר.

יָתֵד סלנג - "מה היה בווגאס, נשאר שם". בזמן של שותף פיוס ב מצב של מריבה נשאר בעבר, אם שלב הפיוס מגיע. אין צורך עכשיו לראות את המפלצת של אתמול, שזרק גרבונים בשירותים ובראש Muravyov אשר נגע בסונדג 'שלו. פסיכולוג קליני מלוס אנג'לס, מישל הולנד, סבור כי מריבות תכופות לא יכול להסתיים בכלל, אם לא תשכח את שותפי השותפים "הרעים".

לא ניתן לשאול סליחה עד השותף כואב. רק חושב שהוא בוכה, זה כואב לו, והיא מתאים עם המילים "מצטער, אני יותר ...". מצטער על מה ש? כאן ילך מפרטים זיכרונות ישנים. לא יקרה שוב? מה ומתי, ועל מה התקופה היא דיבור. אם קול זה עדיין אדם רע ותוקפני, פיוס יהיה עיכוב. סקס כבר מיטה לא חם.

אי אפשר להצדיק. מחקר של אוניברסיטת קליפורניה בברקלי הראה כי זוגות, מי לא ישן, לעתים קרובות נלחמים. עם זאת, ההאשמה אינה נכון ביחס לשותפים שעובדים הרבה. אם הוא לא יכול להרוויח כסף, אל תנסה לגלות את האמת. היא לא. גבר מחויב להציע אלטרנטיבה. לדוגמה, אין משכורת, אבל הנה "דיו". קרבות כאלה קשורים למידע. בפעם הבאה זה יהיה כבד יום, עדיף להזהיר את הבית על הקשיים, inclipping ו עצבנות.

סקס לאחר מריבה קורה לא רק עם זוגות שאין להם משפחה, ילדים שהתחילו לחיות יחד. עבורם, הכל ב חדש, עבור מנוסים - הדרך באמת לנער שותף. לא הכל להיות רגילים, יש לשמור נישואין. כל אחד עושה את זה כמו יכול.

כמה אזהרות 4

אחרי סקס כמעט כמעט זוגות חוזרים לקונפליקטים, ואחד מהם לא מבין מה ו למה. אז קורה אם המין לא הביא תענוג, לא היה כל כך חם וקריר. חזר על אירועי הנעל של מישהו, ומישהו מאמין שהמריבה ממשיכה. בנות, כן, חשוב שהם התנצלו להם, ו לא להתפשט וקיבל באז. לכן, הגברות מועילות במידה מסוימת כדי לשמור מסכה - גבר קם למין, ואישה דורשת התנצלויות ותשומת לב. האם זה כל כך קשה?..

גם סקס רע יכול לאכזב את שניהם, נכשל ליישב זוג. לכן, עדיף לדחות אירועים כאלה, כמו זה יושבים בראש זה. מקרה זה לא יעזור, רק לעצבן. אם אדם מנסה לעשות סקס, אז זה כישלון מלא - אישה מראה שזה נגיש מינית, והם יחד. ואדם אינו יכול להחיל שרביט קסם 18 סנטימטר לביטחון לפיוס של מחר. הבחורה תשקול את זה לא קל להשפלה, אבל כדי להשתמש בסיכוי או לרמות אותה.

כמובן בסרטים הכל אחרת - שניהם מביטים זה בזה ומתחילים לעשות דברים. רק במקביל יכול להיות סיום שונה מהממריבה הבאה על הקריסה הכוללת מואשם.

ראשית, לא צריך מצא והמתן לרגע הנכון למין. הוא לא יכול לבוא. אם קרבה לתפוס איך הזדמנות להמציא, הוא לעולם לא יבוא, כך כאדם תמיד יושב ומחכה למשהו.

שנית, זה בלתי אפשרי לדבר על העולם לחיים. זה מגוחך, אפילו משעמם. עבור הבנות היא איום הגאווה שלהם - הם יפסיקו לריב איתם, זה אימה. הם או לצאת או ילך לעצמנו והמריבה תימשך. זכר עדיף לומר שיש בלתי נמנע דברים, אבל הוא ינסה לתקן ולמנוע.

שלישית, אם גברים לא היו סקס במשך זמן רב, יש לו זכות לנצל את המצב ולקבל הרצוי. אישה צריכה להיכנע. המחווה פירושה שהיא אוהבת, אבל עדיין לא מוכן לשים. אבל בני הזוג יוכלו לקבל פריקה, לבדוק את הרגשות שלך. אם לא הזמן, אתה יכול לדחות את המלחמה "קר".

לאחר סקס לאחר מריבה לא נחשבה לעיון ואינדקס של פיוס, שכן תהליך זה פירושו בתחילה כמה רגשות אחרים. אוהבי מאמינים, מקווים כי איזה מעשה מיני יוכלו לדבוק באהבה ההרוסת, למרוח את הסדק או בכלל, למחוק את כל הזיכרונות מהזיכרון. עם זאת, תגובה כימית מתרחשת בטעות להסתמך רק בטלוויזיה, אשר לא מדברים על פעולות, לא לשים מחשבות. כנראה, אני רוצה לשמוע נקישה רם בלב, כדי להחזיר, לא ויתר, ולא לקחה למיטה, לא יכולתי לגבש מחשבות מערימת מילים.

אם אתה רוצה לדעת איך להתנהג כראוי לאחר מריבה, ללכת רחוק יותר על הקישור! אנחנו יודעים על כל זה! נערות ליווי באילת נערות ליווי באילת

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

התעללות מין אחרי מריבה לא יכול להיות בדיוק. חיבורים עצביים מיוצרים במוח - וזה קורה די מהר. פשוטו כמשמעו 10-15 "פיוס מיטה חם" יוביל לעובדה כי אתה כמעט לא יפסיקו ליהנות מין, אם אתה לא prefay. כן כן, זה ממש אמיתי! ואם אתה זוכר שגם לאחר פיוס נלהב, הבעיה עדיין נותרה בלתי פתורה, המסקנה ההגיונית מצביעה: סקס לאחר מריבה הוא לא טוב.

אין בישראל דעות קדומות, בזמן שאנחנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים את זה, בתורו, esquitenant רק מלווה את השותף במקרה, מחזיק את השיחה ואת הליווי ילדה בכיתה VIP נחשב סימן של המצב.

אני ממליץ תחילה להבין את הקשר ולסגור את השאלה, ולאחר מכן להתחיל את השמחה הבשרית. זה יהיה שימושי יותר!

Просмотров: 85 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar