02:50
למה שחקני פורנו לא לסיים: סודות מין ארוך מן היתרונות

להסתכל דרך הסרט הבא למבוגרים, הצופה הרגיל תוהה מדוע שחקני פורנו לא בהצטיינות במשך זמן רב אולי לחזור על "הצלחות" שלהם בחיים האמיתיים.

מאוחר יותר להירגע מעט ולהמשיך ירי על. לעתים קרובות מאוד אדם אינו מסוגל לקבל אורגזמה 2 פעמים, כי חוק מיני שני יכול להימשך זמן רב. באופן ספציפי, זה יכול להבהיר את זקפה רעה ואת העיניים האיטיות של כל חברי הניסוח הארוטי.

1 מה נשאר מאחורי הקלעים 2 כיצד להאריך את הקמת

מה נשאר לסצנות

תוכן סעיף אקטנט אקטיבי, החוויה הפורנוגרפית של אשר עלים להיות מסודרים הטוב ביותר, המפעיל, במאי ובמיוחד על ההתקנה יהיה הרבה לעבוד החוצה כי יגרום הירי לסיים לקבל סרט טוב. כדי האם הצופה היה יכול להסיט מעשה מין ארוך אמיתי, יוצרים סרטים פורנו ללכת טריק - הם כפופים הר וידאו. במילים אחרות שחקן משחק את התפקיד הגברי הראשי בסצנה מסוימת יכול להסתיים יחסי מין לפחות כמה רגע טוב בשבילו.

כל הסודות על איך לא לסיים לראות את הקישור!

כיצד להאריך את הקמת 2

אבל גדול חלק שחקני פורנו - מאסטרים של העסק שלהם אשר רגילים לשרוד עבודה בכל מובן. החבר 'ה הנואשים האלה מסוגלים ללכת כמעט הכל, אם רק בבקשה את הבמאי ולקבל כל חוזה.

עצמי שיטות פופולריות:

אוֹנָנוּת. רוב השחקנים מאונן לפני הירי. אף אחד לא המסתורין כי המעשה המיני הראשון הוא תמיד קצר יותר. זהו הכלל העיקרי כי שחקנים לדבוק. 2-3 שעות לפני תחילת יום עבודה פורה, הם שחקן אדם "עובד ידיים". מעשים מיניים לאחר מכן עם שותף על הבמה הוא עומד. הצלילה שלו למרות מאבד זקפה, אבל בעיה זו נשארת מאחורי הקלעים. למעשה, הצופה נראה מרוצה פנים של המשתתפים. שליטה על רעיונות. אם אדם אינו מאה אחוז להשתתף בתהליך אינטימי, הוא פשוט יוכל לזוז באורגזמה שלו.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה נפשית. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור איסקמנטל, אשר תדגיש את המעמד ותאסוף חברה נחמדה.

במילים אחרות, השחקנים לעתים קרובות לאפשר לעצמם לחשוב על שום דבר, רק לא על שותף. זה מבהיר את העובדה כי כוכבי פורנו במהלך יחסי מין הוא לעתים קרובות עיניים סגורות. רק המחשבות שלהם ברגע זה הם במקום אחר. שליטה על רגשות. כאשר האיש מתחיל להרגיש את הגישה של אורגזמה, הוא מנסה מהר ככל האפשר כדי להסיר חבר מן הגברת. בשלב זה, העיקר כדי לשנות את היקף הפעילות. תחליף תכופים יותר לשרת עניינים אוראלי. במילים אחרות, מושך את הגוף המיני, האיש הצעיר מתחיל cunnilingus. זה נותן לו את ההזדמנות לשחרר קצת התרגשות ולקרר את האבק שלו. יישום של תרופות המבוססות על לורד או benzocoyine. החלת תרופות דומות על הפין, אתה יכול להאריך את משך יחסי מין כמה פעמים. ההכנות המבוססות על לורדו או בנזוציאן אינם רגישות משעממת במהלך יחסי מין, הם רק גורמים לקהות קצרות קצות עצבים. לא אוהב שותף. מצבים שבהם השותפים לא אוהבים זה את זה בחוץ, הרבה. ואם הגברת יכולה להשתמש חומר סיכה אינטימי לדמות הנאה ממין, אז אדם יצטרך לעבוד הרבה כדי להסתכל על מסגרת משכנעת זכר. שחקני פורנו אין חשש כזה למין כמו אנשים יומיומיים. עבורם, על פי רוב, עבודה. לכן, גם אם השותף רחוק מן ההעדפות הסקסיות של השחקן, יש צורך להציג את המקסימום. אבל, כדי צער, הגוף האנושי מסודר במיקאר כזה כי אורגזמה מגיע רק עם עירור הגבוה ביותר. אם האיש לא מרגיש רוצה להשתלט על הגברת, הליבידו שלו הוא על סימן נמוך משלה, ולפיכך, את האפשרות של אורגזמה קירור היא אפס. משיכת ביצים. השיטה הרגילה היא קצת כדי לעכב את בואו של אורגזמה. בדיוק כשהצעיר חושב שזה קרוב לסוף, הוא לא בולט מעין צד שלישי מושך את הביצים שלו למטה. אי נוחות ורגשות מגעילים הופכים את העסק שלהם - ההתרגשות היא ירידה קטנה, האורגזמה נבדלת. השימוש בסמים מיוחדים. פרמקולוגיה מודרנית למדתי זמן רב כדי לעזור לגברים בארגון מגע מיני ארוך. שחקני פורנו לא יוצא מן הכלל. לעתים קרובות הם משתמשים בסמים שחוסמים את הבחירה של סרוטונין. תרופות אלה מסוגלות להרחיב את יחסי המין כמה פעמים. גלולה אחת יפה, כך שיהיה קל לשחק את סצנת הסרט שצוין. אנחנו לא צריכים לשכוח כי זהו מוצר הורמונלי, ואת היישום שלה מדהים יכול ליישם פגיעה מדהימה בריאות זכר.

אלה תשובות לוגיות יותר לשאלה מדוע שחקני פורנו לא בהצטיינות במשך זמן רב. אבל לכל אחד מהם בארסנל יש שיטות ייחודיות משלה להאריך את המעשה המיני. מישהו רואה עד 10 בשפה זרה, מישהו מייצג גברת לא בר קיימא לידם. אבל לא משנה כמה מתוחכם היה שיטת החילוץ של אורגזמה, התוצאה היא תמיד אחת - אחרי כמה שנים של הצילומים, שחקני פורנו נשלחים לנוח טוב יותר בשל היעדר זקפה רגילה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

מיומנות של גברים לא נמשך זמן רב, בהחלט, בתוספת. אבל זה לעתים קרובות לא שווה להשתמש בו. הסטטיסטיקה מצביעה על כך משך הזמן הטוב ביותר של קיום יחסי מין הוא לכל היותר 20 דקות, בתקן - 15. כל זה יותר, יכול להיות די כואב עבור שני השותפים.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. קל יותר לבחור ליסר, אחד יהיה להדגיש את המותג יהיה לאסוף חברה מצוינת.
שירותי ליווי

עם עירור עקב וגירוי נכון ואדם, הגברת היא די 10 דקות כדי לסיים. מטבע הדברים, יש צורך לדעת את סודות המין הארוך, כך שהזמן לארגן מרתון מין. אבל זה לא שווה לעשות את זה כל לילה - אתה לא יכול לרצות להיות סקס עם עייפות מוטרדת וממושכת?

Просмотров: 604 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar