13:21
החסות לא תעריך: מה גברים לא אוהבים בנות מודרניות

אין אי הבנה בין נציגי מין חזקים ויפים. לדוגמה, גברים יצרו בבירור רעיון של יופי נקבה, ובנות רוצה לעקוב אחר מגמות האופנה. הבעיה היא כי היום באופנה כגון קעקועים, פירסינג, כמו גם נהלים קוסמטולוגיה עבור טרנספורמציה של המראה. בנוסף, טכנולוגיות מודרניות מאפשרות לבנות להשתמש במסננים ומסכות שונים לתצלום, שאפילו ללא השחזה מרשימות עושה יופי אמיתי. שקול כי נותני החסות המשעממים ביותר של הרגלי בני ענן מודרניים.

תוכן עם קעקועים פירסינג לא אוהב חסות

אם קעקוע מוקדם יותר היה זכותם של אלה שהיו קשורים לפשע או ל"נקודה "בכלא עכשיו טיפוח הציור האמנותי הפך מאוד פופולרי בקרב צעירים. יותר ויותר בנות וחבר 'ה נפתרים לעשות קעקוע. נציגי המין הנמוכים ביותר מוגבלים לרוב לקעקוע קטן ומסודר, אבל כמה בנות מכסות את השטחים הגדולים של גופם: צלעות, גב, ירכיים, צווארון ואזור לא.ד '.

גברים רחוקים מלהיות שמחים עם מגמה זו, גם אם הם עצמם יש קעקוע. נציגי המין מאוד מאמינים ששום דבר לא צריך לקלקל את היופי של הגוף הנשי. מכולות עם קעקועים הם הרבה פחות שירים כדי למצוא לקוח עשיר. אם אתה רוצה להיות תוכן באותו זמן, לחשוב על הסנאי, אז זה שווה לוותר על רעיון זה. חששות זה ו פירסינג. עגילים במקומות חריגים לא ממש אוהבים גברים. כמובן, ישנם אוהבי בנות עם מראה לא רשמי, אבל כזה מיעוט. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

התוכן לא צריך להיות נסחף על ידי נהלי קוסמטולוגיה

קוסמטיקה מודרנית וכירורגיה פלסטית מציעה נערות מעשרות שירותים: נגיסות יופי, שפתיים גוברות, להקטין את נפח הלחיים, את השינוי בצורת האף והאוזניים, עלייה בחזה ובישבן ולא.ד '. יש מספיק כספים, הילדה יכולה להשתנות מעבר הכרה. כמה תוכן יש קומפלקסים על המראה שלהם ולהאמין שאם אתה קצת "לשים" מעל לך, הם יהיו הרבה יותר אטרקטיבי ישתמשו הצלחה מטורף בקרב מיליונרים גברים מוצלחים.

עצות תוכן... איך לפגוש...

למרבה הצער, זה לא המקרה. נציגי מין חזקים מעדיפים לבחור בתוכן של בנות עם המראה הטבעי ביותר. לשתות את השינוי של המראה, הבנות בעיוורון בצע את הפרסום המשתמע ואת הקולנוע "יופי סטנדרטים" ולהיות דומים אחד לשני. האינדיבידואליות שלהם ואת מדגישם אבודים ואת נותני החסות מעריכים את הבלעדיות.

גופנים צריכים לסרב להשתמש ב- Photoshop

כמה בנות, תומרים תמונות על אתרי היכרויות ורשתות חברתיות, לעתים קרובות להשתמש עצות שונות. הם עושים דמות רזה, יותר שדיים על הפנים הם לשפשף אקנה. האם זה שווה את זה שהוא טיפש מאוד, כי עם פגישה אישית עם נותן החסות, הונאה תיפתח. גברים אינם טיפשים, אבל אם יש סימנים של עריכה בתצלום, הם בטח מסרבים לתקשר עם בחורה כזאת. התחל מערכת יחסים חומרית עם הונאה - לא הרעיון הטוב ביותר.

מסכות ומסננים באינסטגרם הם גברים משעממים מאוד

בנות אוהבות לעשות selfie. זה רק במקום לצלם את עצמך בצורה טבעית, בנות להשתמש מסכות שונות ומסננים כי עיוות משמעותית מראה. כל אלה פרצופים חתול, את ההשפעה של הבהוב, כוכבים, לבבות, איפור שקר ומסיכות החלקה מרקם העור, לא נותנים את החסות כדי להבין איך התוכן נראה כמו התוכן. לכן, אם גבר רואה שהנערה מתעללת בטכניקות כאלה ברשתות חברתיות, הוא לא יאהב להכיר אותה, ואז בפגישה שלא יטרידו.

עקוב אחר מגמות האופנה - זה לא תמיד טוב. אסור לנו לשכוח כי נותני החסות הם גברים רציניים שיש להם השקפות שמרניות על יופי נקבה והתנהגות של נציגים נמוכים.

Просмотров: 4352 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar