09:28
גברים נמרים. זה יהיה רע אם לא נציין כי כיבוש, פיתוי, ענווה

כרגע, לעבוד בליווי - בכלל לא. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי הסוכנות המתאימה היא בעייתית למדי עבור הנשים. Deciminate עובדה זו היא חסרת משמעות, אבל באמצעות אתר עיסוי.מי אתה יכול ליישב את העסק הזה. יש לציין כי לכן כמו Massazhka.Com - המקום המפורסם ביותר למצוא עבודה בפנאי. ניצול של משאב זה, בשבילך זה לא יהיה שווה לדאוג לגבי מה שאתה תהיה שולל גם, זה הפך להיות אי הנוחות אחרות.

אם אתה כבר די מוגדר על הרווחים, זה לא, בסופו של דבר, זה ימנע ממך לדעת את הכללים של הפיתוי. אחרי הכל, רובם מוערכים במיוחד אלה kurtisans שיכולים סוף סוף לפתות את החבר 'ה. למידה להלן נתמקד בכללי הפיתוי של אדם-טייגר.

נשק של פיתוי של אדם נמר

לפני, באופן כללי, כדי להתחיל את הפיתוי של חבר 'ה כאלה, זה גם שימושי לדעת כי הם מאוד כמו שאנחנו כל הזמן אומר, נעלה ולא לשקר, כי העמדת פנים היא מיליטנטית על טבעם. כולם יודעים את זה, אבל לפעמים זה קרה, זה קורה שהם עצמם יהרסו את מה שהם עצמם. במקרה שהוא, באופן כללי, יכול לפגוע בך או אפילו רק offe. לכן, בתהליך של הפיתוי, לא להיות מופתע, אם הטבע החושני הזה יתנהג בצורה לא הולמת.

בזכות התפוצות משלה וקסם נמרים - יותר, כפי שאנשים נהגו להביע, שותפים מפתה. אבל בשבילך, אתה לא צריך פשוט להכריח את הפעולות בתהליך של פיתוי, כי זה יהיה, זה יהיה בלתי נסלח, כמו אנשים רבים חושבים, את הטעות שלך.

בכל הגרסאות, הנמרים מבקשים לנצח, כאשר הם נטבחו למיטה. תארו לעצמכם עובדה אחת כי כל המקרים שלהם עם נשים שונות משך. מסיבה זו, הם דורשים כבוד לעצמם כבוד ואפילו פולחן. לפני שתתחיל גם לפיתוי של נמרים, זכור כי המיטה אינה דיפלומטית, כמו אנשים המשמשים להביע, אסטרטגיה.

כדי לפתות סוג כזה של חבר 'ה, כדי להראות את סימני תשומת הלב בכל דרך. הם מתוחכמים, וכדי לשים את זה בעדינות, הם ידרשו איך אנחנו מביעים את אותה התנהגות שלך. נסו להוביל אסטרטגיה פיתוי ללא דופי, כמו נמרים הם הסיכוי הטוב ביותר להיות, בסופו של דבר, להצביע על כל אחד שגיאות שלך או שגיאה.

לפני הפגישה, הם בוחרים כי הבגדים שלך היו אלגנטיים, אבל ללא רמז של וולגריות. בנוסף, לאסוף את הרוחות עם ריח עדין - הם לא מוציאים ריחות חדים. השגיאה הקטנה ביותר של המין שלך תבוא אליהם, נראה לראות. במילים אחרות, לשלם זמן לפרטים - הם לא יישארו כפי שנהגנו לומר, מעיניהם. נערות ליווי בחיפה

גברים נמרים, השולחן להיות, הם בעלי בלעדית. ללא ספק, זה שווה מגשר כי הם נותנים להם את ההזדמנות להרגיש את התכונה שלהם ואת הייחודיות. השיטה הטובה ביותר של זה היא להיות מושגת - כדי לשקוע אותו עם מחמאות. אבל יש צורך לעשות את זה בזהירות - אתה לא צריך, לשים את זה בעדינות, לשכוח כי הנמרים לסבול לא יכול להשפיע ולהעמיד פנים.

בתהליך של פיתוי, אתה צריך לעשות שלושה מעשים עיקריים בשבילך:

  • אחד.לכבוש אותו עם המראה שלך.
  • 2.בתקשורת כדי להדגיש את ייחודה.
  • 3.שלח לשליטתה מתחילתו ועד סופו.
  • אם אתה עושה את כל שלושת המעשים ללא טעות אחת, אז אתה יכול לשקול fourror, כמו רובנו משמשים לדבר מובטחת. לגבי השאר, אז כדי לדבר כאן, לשים את זה בעדינות, לנווט את המצב, שכן היוזמה מחויבת כל הזמן לומר כדי להשתייך אליו.

    בתור דיפלומה, כללי הפיתוי של הווילונות חשובים מאוד, כי בלי מפתה שלהם, כמו רבים באים לידי ביטוי, סוג כזה של בחורים לא סביר לעבוד. ואכן, אם כן, זה פשוט, לשים את זה קצת, זה יראה רך, סבלנות ואתה עצמך לא זמש, כמו נמר יהיה עם הרגליים שלך.

    בזכות הידע של הפיתוי, הקארטיסנק לא יכול רק לכבוש גבר, והוא הפך, לקחת מקום פנוי בליווי. מכאן, לשים את זה בעדינות, לראות כי בימים ללבוש האמנות של הפיתוי הגיעה לשלמות ואת הכללים הנשלטים כמשפט לבוא לידי ביטוי, עדות Tyu. כי לכן, הכללים של הפיתוי הם אפילו מאוד שימושי כדי curtisanks ובנות מן הפנאי ואת ליווי.

    Просмотров: 140 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar