02:51
צריכת אנשים באפריקה

לא כל כך לדבר, כדאי לחשוב שאפריקה היא שבטים של אבוריג'ין, מלוכלך, עוני ואבטלה. כולם יודעים שכך הם אנשים רגילים להביע את אותה סטריאוטיפ, כמו העובדה שבגברי הפדרציה הרוסית נכנסים שיכורים, בכובעים של אושנים, עם דובים בחיבוק ובללביקס. אפריקה היא אקזוטית וניגודיות. גם כאן הציוויליזציה פורחת ויש כמות בלתי מוגבלת, כמו אנשים רבים חושבים, יוקרתי ומודרני ברים, שבו נערות יכולות להרוויח על צרכנים. הוסף לכל הנופים הציוריים, תנאי עבודה הגונים, מוניטין, כמה הם חושבים, אורחים מקומיים ואתה תעמוד, למה אפריקה היא אחת הכי הרבה מאיתנו כל הזמן אומר את הכיוונים האהובים באמצע הבנות.

אילו מדינות צריך סוף סוף ללכת לרווחים?

עדיף לבחור כמו מדינות מפותחות מאוד. אלה כוללים מאלי ובורקינה פאסו. במדינות אלה, האחוז הגבוה ביותר של אוכלוסייה שלג-לבן ואפילו פחות דעות קדומות גזעיות. עיר ללא דופי לעבודה - זה הבירה (Bamako ו Ogadugu). בעיר הזאת, מספר בלתי מוגבל של אירופים עשירים, סלאבים ואמריקאים שרוצים, באופן כללי, כדי להתחיל בחיים החדשים ביותר או לבנות עסק. הם חושפים מפעלי בידור שבו ההנאה לוקח לעבודה של נשים מכל רחבי העולם.

איך צריכת באפריקה שונה מהרגיל

ההבדל העיקרי הוא כי בנות לא עובד במסדרון, אבל עבור בר. יש לציין כי כמעט בנות למלא את התפקיד של הברמן. מעת לעת יהיה באותו זמן לבצע את התחייבויות המלצרים. עבור תבנית עבודה כזו יש הרבה יתרונות:

  • מהות העבודה נשארת זהה: דיבר, שתו, הרגשתי. ואולי אפילו לא צריך לומר כי אין שירותים נוספים צריך גם.
  • האישה עצמה שופכת לעצמה משקה, כי היא עומדת מאחורי הבר, הוא רק משלם את האורח. זה, בסופו של דבר, אומר את השאלה של איך להיות לידי ביטוי, את ההרפתאה מופרזת של אלכוהול פשוט מתאים. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שאתה יכול, באופן כללי, לשפוך מיץ בחוץ במסווה של יקירתי, כמו אנשים משמשים להביע, קוקטייל אלכוהול, ואת האיש לא סוף סוף חושד.
  • אורחים מאורחים אינם נכללים, כי זה יהיה ביניכם, הוא הפך, יש מונה בר. זוהי אפשרות טובה לנשים המתנות, זה שווה לעבוד כמו צרכנים במיוחד כי הם חוששים כי גברים סוף סוף להמיס ידיים.
  • אפילו קל יותר, סוף סוף, להתחיל שיחה. ייתכן שזה יפה לשאול, איזה אורח הוא האורח, ומאוחר יותר השיחה תהיה מכוונת בפני עצמה.
  • אל תחשוב על איזה שולחן ללכת, באופן כללי, לכפות על תקשורת. גברים עצמם מתקרבים לבר. ואולי אפילו לא צריך לומר כי יש צורך לך רק סוף סוף לשפוך להם משקה ולהתחיל לתקשר.
  • טיפים ברמן נותרים, בדרך כלל יותר מאשר בנות על הצריכה, כאשר אלה, בסופו של דבר, לעבוד בפורמט רגיל.
  • כמעט כל הבנות כמו עבודה בצריכה באפריקה. אף אחד לא קל יותר ונוח מבחינה פסיכולוגית עבור כל אחד. אין צורך להיות מוטל על איך להיות מרוח על ידי קוקטיילים. גברים עצמם הולכים לך ולגלות קשר, עם כל זה, מלבד האמצעים שנותרו בלוגר.

    אורחים מותנים

    סטודנט יפה... 5 עצות בעלות ערך ...

    שאלה זו היא מפריעה לנשים ביותר, אבל כמעט כל ביישן, בסופו של דבר, לקול אותו בסוכנות או לבסוף, לשאול את המעסיק, כפי שכולם אומרים, באמת. כולם מפחדים לגינוי לא נכון. במדינות אלה, זה מאוד כפי שנבטל, אירופים רבים, אמריקאים, Levancets ו slavs. יש צורך להדגיש את העובדה כי היחס בין התקרה ואת האוכלוסייה האפל הוא כ 40/60 לטובת הקיצוניות. אין ספק, ראוי להזכיר כי בורקינה פאסו ומלי הם אחד המדינות האפריקאיות "הלבנות ביותר". לעומת אותם כפי שהוא יכול להיות רק כי דרום אפריקה. אלה מדינות מפותחות, ולכן התלויה של המנהלים המתאימים, עובדים בנקאיים, נציגי מגזר השירות, אנגרוס, שודדי מפעלים, עובדי מדינה ואל. ד '. יש לציין כי עבודה באפרק נעים ונחמד.

    אינדיבידואליות של עבודה באפריקה

    העובדה היא כי במדינות אלה אין למעשה מוסדות אופנתי גדול, כפי שכולם יודעים מועדוני לילה. רוב התושבים גם אוהבים להירגע בברים קטנים. הם נמצאים בכל צעד, ולכן קשיים עם הבחירה של המקום לעבוד לא סוף סוף להתעורר. שינוי מתחיל בשעה 19:00. במשך כשעה מאוחר יותר אורחים בא האורחים 1. במשימתו של הצרכנים, בסופו של דבר, ברכות האורחים מגיעות איתם, כפי שאמריקנו כל הזמן, זוג משפטים. יש צורך להדגיש כי דבר יותר מיוחד סוף סוף לעשות. ילדה רק עומדת מאחורי הבר וכן לדבר, בעוד האיש לא, באופן כללי, לא יתאים למשקה. יש צורך לומר כי כאן אתה כבר יכול להתחיל שיחה איתו, לשאול גם לטפל, להראות את השירות המפואר, להיות, כדי לקבל עצות מצוינות.

    לדבר עם איך אנחנו כל הזמן מדברים, הרבה. ואכן, במקביל עם הכי הרבה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, באנשים שונים ובמרב, איך להשיג נושאים שונים. זה יהיה רע אם לא שמים לב כי Bamako ו Ouagadougou מאוד כמו שאנחנו אקספרס, עיר רב לאומית. לילה אחד יכול גם להיות נפגשו עם נציגים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, של מדינות שונות, דתות, תרבויות וקבוצות אתניות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה חדירות בברים אלה היא גדולה. יש צורך להדגיש כי אין זמן השבתה, זה קורה, ולכן זה יהיה גם לעבוד כל הלילה בזיעה של הפנים. אבל הרווחים בסוף כך לדבר יהיה מאוד הגבוה ביותר. המשמרת כבר מזמן ידוע ב 4 בבוקר. זה מאוד רוצה להדגיש את העובדה כי נשים מועברות, אבל, כפי שהוא, אתה לא יכול לדאוג הוצאות התנועה.

    מה שנדרש כדי להצליח, באופן כללי, להרוויח כסף על הצריכה באפריקה

    כך שהטיול לחוזה הביא את ההכנסה הגבוהה ביותר, וכיוון שרובנו התרגלו לדבר, רגשות נעימים רבים, יש צורך לטפל ברגעים הבאים: נערות ליווי במרכז

  • לא כואב, בכלל, ללמוד את הבריטים. למרות העובדה כי האורחים יהיו כמו אנשים רגילים להביע, לאומים שונים מאוד, כל השפות נמסו בשפה זו. אז זה יהיה הרבה יותר קל, בסופו של דבר, לעבוד. כמו כן, זה לא יהיה מיותר רק את הידע של צרפתית, החלק הגדול ביותר של האוכלוסייה מדבר על זה על זה.
  • לעבודה באפריקה, אתה צריך ויזה. זה יכול להיות מונפק ללא עזרה של אחרים או להשתמש בשירותי הסוכנות.
  • בנפרד עומד כך לדבר כדי לטפל בטופס בחוץ. הם אוהבים, כמו רבים באים לידי ביטוי, יפה כמו נשים מטופחות, עם יפה, כפי שכולם יודעים, את הדמות. במיוחד במחיר הגבוה ביותר, כמו בראשות, בנות דקות עם, כפי שאנו מבטאים, שיער אור ארוך שיער.
  • קעקועים במדינות אלה לא מכבדים. מישהו קטן יודע כי עדיף לא להראות מאמרים אמנותיים, אם הם.
  • באפריקה, אל תעריץ, קוק הוא הנהיג, אסרטיביים ובאמצעות יוזמות צ'ור. עדיף להיות טוב יותר להיות, כמה אנשים חושבים, נשית, חמודים ומנומסים.
  • עבודה רשמית מתאימה לבסוף הן לבנות חדשות ומנוסות. כולם יודעים כי פורמט העבודה יהיה נוח לכל. תנאי עבודה ולינה הוא פשוט כפי שניתן להביע, נהדר. כמעט תמיד מעסיקים לספק דיור, לספק שירות הסעות וגב, לשלם. אם אתה רוצה לוודא שאתה רוצה לקבל מקום נוח שבו זה לא יהיה איך לרוץ עבור אורחים כמו זנב, או שאתה מחפש אקזוטי ואת הזיכרונות האחרונים, ואז אפריקה היא מדינה ללא דופי לצריכה.

    Просмотров: 88 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar