11:32
אילו קשיים צפויים בעבודת רקדנים סטריפטיז

מצד האודיטוריום, סטריפטיז נראה נהדר. בנות חינניות עם דמויות שיק יוצרים על הבמה ב Pilon, קסם אמיתי. עם זאת, אלה ריקוד יפה היא עבודה גדולה. בנות היו מלאות כדי לרצות את האורחים של בר או מועדון. גברים אפילו לא לנחש מה אתה צריך לעמוד נערות לקיים מופע מרהיב באמת. חשוב רקדנים טירונים לדעת לא רק על היתרונות של עבודה סטריפטיז, אלא גם להכיר את הקשיים כי עבודה אלה הם מצומדים.

לוח הזמנים בסטרפטיז יכול לעמוד לא כל

ראשית, יש צורך להבין כי עבודה בסטרפטיז היא פעילויות פעילה למדי לאורך כל השינוי. זה הכרחי לא רק לרקוד, אלא גם מתנועע כל הזמן מסביב למסדרון, לתקשר עם האורחים, במידת הצורך, חזרו על המספרים הבאים. אלה שחושבים שבין בנות רוקדים יושבים ומתקשרים בקצב בחדר ההלבשה - טעויות מאוד. מותרות כאלה זמינה רק כדי העליון חשפנות במועדונים עלית. במוסדות רגילים יצטרכו לעבוד את כל המשמרת.

שנית, העבודה תהיה בעיקר בלילה. משמרות מתחילים ב 5, 6, ולפעמים בשעה 8 בערב ובסופו של דבר בבוקר. זה אומר שאתה צריך לבנות מחדש את השעון הביולוגי שלך כדי להתאים את הזמן של מנוחה וערה. כמו כן, גם אם הילדה יש ​​את ההזדמנות להתגבר לאחר שינוי, זה לא נותן את אותו אפקט כמו שינה לילה מלא. גם במהלך היום אני עדיין צריך לעשות כמה דברים, ולכן לא ניתן לעוף עד הערב. זו הסיבה שבטפלים סובלים לעתים קרובות מחוסר השינה. במיוחד אלה שעובדים כל יום או כל יום אחר במרדף של רווחים גדולים.

לוח זמנים אינטנסיבי כזה משפיע מאוד על המצב המוסרי והפיזי של הבנות. רבים בחיפוש אחר שיטות הרפיה מתחילים לעשן הרבה, לשתות אלכוהול ואפילו חומרים אסורים. נערות ליווי

פציעות בסטרפטיז - הדבר הרגיל

זהו מקצוע טראומטי מאוד. ועל הקוטב של הבנות לבצע טריקים מורכבים כגון כל תנועה רשלנית יכול להוביל ליפול, ולעתים קרובות למטה בראש. האם כדאי לומר שזה יכול להפוך לתוצאות סרניות על בריאות. בנוסף, יש צורך לעבוד על עקבים גבוהים, גם בדמדומים ולעשן מסיגריות ונרגילות, אשר רק מסבך את המצב.

גם אם אתה מבצע באופן מקצועי את כל הטריקים ולהימנע נפילה, הבריאות של חשפנית עדיין סובלים. הליכה קבועה בעקבים גבוהים לא עוברת ללא עקבות לגב והמפרקים. שבר, כריות חולה דליות - המקרה הרגיל לרקדנים.

חיפוש תמונה סניק - שאלה רצינית עבור חשפנית

נראה כי במתחם הזה? במיוחד אם אתה משווה עם בעיות אחרות של רקדנים. עם זאת, אם הבחורה רוצה להצליח ובלתי נשכח, היא צריכה לפתח תמונה ותמונה משלה. יש צורך לאורחים לזהות אותו על הבמה. זה פופולרי על הפופולריות של חשפנית תלוי בו. בנות שעובדות במקומות בכיתה למטה, לא צריך לחשוב על זה, כי יש ריקודים אופייניים, וכל לבוש באותם תחפושות. אבל רקדנים שמראים תוכניות בודדות חייבים לטפל בהופעתם. במקביל, אי אפשר לתכנן מישהו מהמתחרים.

עבור תלבושות טוב יהיה להיות יפה להוציא. STREETS ממוקמים על הסדר, ובדים עבור שמלות, תחפושות ובגדי ים לא רק להיות יפה, אבל גם צפוף ואלסטי. הבגדים מותאמים בדיוק תחת הדמות של הרקדן, ולכן זה בלתי אפשרי לרדת במשקל ולשקל משקל.

למרות כל הקשיים, עובד בסטרפטיז היא דרך מצוינת להעלות הערכה עצמית, להראות את עצמך ולהרוויח טוב. ויש חסרונות של כל מקצוע, ולכן הם רק צריכים להתרגל אליהם.

Просмотров: 3536 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar